Известие

Collapse
No announcement yet.

Вакуум в мотора 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вакуум в мотора 1,8

    Колеги,някой има ли идея от какво може да се получава силен вакуум в мотора,1,8 мпи 140к.с.?
    alfa 159 1,8 mpi/lpg

  • #2
    Къде по-точно се появява въпросният вакуум? Във всмукателния тракт, може да е от задръстен въздушен филтър.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Като дръпнеш щеката на маслото и засмуква яко,същото и като отвъртиш капачката на маслото,направо я залепя.Не надува,а засмуква.При бмв има подобен проблем,като се прецака филтъра на картерните газове
      Last edited by МИТАКА1654; d.m.y г., 17:56.
      alfa 159 1,8 mpi/lpg

      Comment


      • #4
        Махни въздушния филтър и пак тествай. Внимателно почисти наоколо за да не засмуче боклуци като махнеш филтъра. Това е само за проба естествено.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Махни въздушния филтър и пак тествай. Внимателно почисти наоколо за да не засмуче боклуци като махнеш филтъра. Това е само за проба естествено.
          И какво очакваш да стане като го махне
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Ами например да вземе да диша колата, ако филтъра е задръстен, намокрян или просто е някакъв ментак.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Ами например да вземе да диша колата, ако филтъра е задръстен, намокрян или просто е някакъв ментак.
              Значи според теб, ако е нещо повече замърсен, не смуче въздух от там а от картера, през буталата и сегментите ебаси мотора
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Значи според теб, ако е нещо повече замърсен, не смуче въздух от там а от картера, през буталата и сегментите ебаси мотора
                Защо трябва да смуче покрай бутала и сегменти? Ако обусловиш връзка между всмукателния тракт и картера, което може да стане през маслоуловителя, ще се създава подналягане в картера, дори и при чисто нови бутално цилиндрови сглобки. Това би било още по-силно изразено при задръстен въздушен филтър.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Защо трябва да смуче покрай бутала и сегменти? Ако обусловиш връзка между всмукателния тракт и картера, което може да стане през маслоуловителя, ще се създава подналягане в картера, дори и при чисто нови бутално цилиндрови сглобки. Това би било още по-силно изразено при задръстен въздушен филтър.
                  Ама аз не питам теб, питам специалистите. Развали ми забавлението.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Като схванеш каква е разликата между "смуче" и "духа", тогава ще ти отговоря.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Като схванеш каква е разликата между "смуче" и "духа", тогава ще ти отговоря.
                      Сигурно от опит знаеш, опит по двигателите, не това което си помисли.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Сигурно от опит знаеш, опит по двигателите, не това което си помисли.
                        Грешен отговор. Опитай пак.

                        Пс Ще ти дам жокер, звънни/пиши на клавиатурен всезнаещ майстор.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          Колеги,колата не духа като износен мотор,а засмуква.Като вдигна пръчката на маслото или капачката и почва да тресе.Днес ще сменя въздушния филтър и ще проверя пластмасовата тръбичка на картерната вентилация от дросела към капака на клапаните.Гледам,че капака на клапаните е доста "дебел",да не би вътре да има филтър на вентилацията,който евентуално може да се е запушил?
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
                            Колеги,колата не духа като износен мотор,а засмуква.Като вдигна пръчката на маслото или капачката и почва да тресе.Днес ще сменя въздушния филтър и ще проверя пластмасовата тръбичка на картерната вентилация от дросела към капака на клапаните.Гледам,че капака на клапаните е доста "дебел",да не би вътре да има филтър на вентилацията,който евентуално може да се е запушил?
                            Ако се беше запушила цедката за която говориш (това не е филтър а маслоуловител), нямаше да има откъде да се създава вакуум в картера. Би трябвало да има клапан на маркуча между капака на клапаните и всмукателния колектор. Най-вероятно този клапан ненормално стои постоянно отворен, подобно на случая с човека за когото говориш по-напред. Допълнително си провери и състоянието на въздушния филтър.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Над смукателя имаш един клапан за картерните газове. Вакума в колектора при работа в покой трбява да го затваря за да не дърпа газовете от картера в този момент.

                              Ако при затворен дросел (работа на празен ход) от там нахлуват газове от картера, то в картера също ще се получава вакум.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X